De gids voor de 5 belangrijkste aspecten bij ICO Flipping

1) Lage hardcap en Mcap

( Zie artikel top 5 lage marketcap coins)

  • Met een hard cap kan de potentiële mcap van het project worden berekend zodra het op beurzen is genoteerd. Dit maakt het mogelijk de potentiële opbrengsten te schatten als we het project vergelijken met andere soortgelijke projecten die er zijn.
  • Bijvoorbeeld, als de hard cap voor 50% $ 10M is, betekent dit dat de potentiële mcap $ 20M is. We kunnen dan kijken dat dat de mcap is van projecten in dezelfde ruimte met hetzelfde potentieel.
  • Houd er rekening mee dat sommige tokens worden vergrendeld, dus die zijn meestal niet opgenomen in de mcap.

2) Hype
  • Hype is een belangrijke factor wanneer je op korte termijn investeert in ICO’s, omdat mensen vaak FOMO hebben zodra de tokens op de exchanges staan.

Hoewel het vrij moeilijk is om de hype te meten, zijn er weinig dingen waar je op let en die zijn:

  • aantal mensen op Telegram
  • aantal volgers op Twitter
  • hoeveel dekking er op YouTube is
  • was de white list snel vol?
  • zijn er limieten in de verkoop? bijvoorbeeld 1ETH per persoon
  • Landenrestricties?
  • gebruik van speciale software zodat luie mensen zich niet druk maken
  • andere dingen

 

3) Bonussen
  • Bonussen worden heel vaak over het hoofd gezien, maar ze zijn een groot probleem bij de flipping van ICO’s. Hoge bonussen hebben de neiging om symbolische dumpen aan te moedigen, omdat mensen goedkoop hebben gekocht en het zich kunnen veroorloven om tegen een lagere prijs te verkopen.
  • Hoge bonussen (30% +) zijn goed als ze beperkt zijn en je ze kunt krijgen, als je te laat bent om een ​​project met hoge bonussen te kopen, dan is het meestal goed om het project over te slaan.
  • Ideale situatie zijn geen bonussen, maar die zijn eigenlijk vrij zeldzaam.
  • Er zijn ook situaties waarbij bonustokers zijn vergrendeld en niet beschikbaar zijn. Dit heeft meestal geen invloed op te veel flippen.

 

4) Gebruik
  • Het gebruik van de tokens is erg belangrijk – de sleutel is om ervoor te zorgen dat de tokens zo snel mogelijk daadwerkelijk bruikbaar zijn.
  • De meeste ICO’s hebben tokens die niets doen na de ICO en het enige doel is om ze te gebruiken voor de handel.
  • Tokens die niet meteen een doel hebben, worden meestal meer gedumpt omdat mensen ze snel willen dumpen en naar de volgende ICO gaan.
  • Tokens die daadwerkelijk een use-case hebben (zoals bijvoorbeeld gebruikt op een bestaand platform) nemen als gevolg vaak toe in termen van de vraag en de waarde.

 

5) Competitie
  • Unieke projecten die geen directe concurrentie hebben, presteren meestal om enkele redenen beter.
  • Allereerst omdat er geen vergelijkbare projecten zijn om de mcap te vergelijken, zodat mensen het project kunnen overwaarderen, omdat ze misschien denken dat het meer waard is dan het is.
  • Ten tweede omdat er geen concurrentie is, is er meer kans dat het project de markt domineert, dus de waarde van tokens moet hoger zijn.
  • Een project dat moet concurreren met tal van andere soortgelijke projecten wordt vaak over het hoofd gezien

 

What's your reaction?

Leave a comment