Kan HYGH de adverteer-markt drastisch veranderen?

Voor velen zijn Bitcoin en altcoins een gekke wereld die ze gewoon niet begrijpen. Inderdaad, wanneer er nieuwe trajecten worden aangelegd, duurt het voor de meeste mensen vaak een tijdje voor ze zich op hun gemak voelen. Desondanks is het moeilijk om te staven dat blockchaintechnologie en cryptografie niet van invloed zijn geweest.

Een voorbeeld is de Dash munt, die gebruikt wordt als een manier om hyperinflatie in Venezuela te bestrijden. In plaats van zakken met cash geld te moeten dragen om een brood te kopen, staan sommige winkels toe dat er aankopen worden gedaan met Dash geld. Buiten Venezuela heeft de blockchain geprobeerd om een aantal verouderde industrieën op een zeer positieve manier te ontwrichten.

Dit artikel zal de manier onderzoeken waarop HYGH een spannend nieuw platform heeft ontwikkeld dat digitale out of home (DOOH) reclame de 21e eeuw in kan brengen.

Traditionele reclame-uitdagingen.

Alvorens te begrijpen of een nieuwe methode kan slagen, is het belangrijk om te weten of de huidige methode daadwerkelijk werkt. In het geval van reclame is het duidelijk geworden dat deze verandering nodig is. Traditionele reclame omvat print, televisie, radio en film. Deze vier methodes genereren nog steeds veel reclame-inkomsten, maar worden geconfronteerd met serieuze uitdagingen, waaronder:

  • Afnemend bereik.
  • Een gebrek aan meetbaarheid.
  • Beperkte interactie.
  • Inflexibiliteit van de campagne.

En hoe zit het met online reclame? Online adverteren is zeker een belangrijk aspect van elke reclamecampagne, maar heeft nog steeds te maken met haar eigen portie van uitdagingen:

  • Ad Blockers.
  • Verminderde blootstelling.
  • Stijgende kosten.
  • Het publiek is te beperkt verspreid tussen de vele sites.

Eén van de beste manieren om een massapubliek te bereiken is door middel van outdoor advertising. Outdoor advertising is openbaar en heeft toegang tot consumenten die vaak moeilijker te vinden zijn. Daarnaast is het mogelijk dat bepaalde bevolkingsgroepen, zoals consumenten met een lager inkomen, niet altijd de mogelijkheid hebben om toegang te krijgen tot de meest populaire reclamemethoden, zoals online of digitaal.

Dus, outdoor advertising heeft zeker een aantal voordelen. Maar er zijn ook enkele tekortkomingen. Billboards en papieren uithangborden missen interactiviteit, meetbaarheid en gebruikerservaring. De eerste impact is er, maar daarna neemt de impact sterk af. Adverteerders en consumenten hebben een betere manier nodig en de betere manier is om digitaal buitenshuis te adverteren.

Stijgende populariteit van digitale out of home (OOH) advertenties.

“Barrières die de toegang tot de markt belemmeren”, is de economische term die het bestaan van obstakels beschrijft waardoor nieuwe bedrijven verhinderd worden om gemakkelijk toegang te krijgen tot een sector. Spijtig genoeg, voor adverteerders, zijn de toetredingsdrempels aanzienlijk bij de out of home advertising markt. De industrie is sterk gecentraliseerd en in handen van een paar grote spelers die achterhaalde boekingsplatformen en hoge overheadkosten in stand houden. Het is precies vanwege deze toegangsdrempels dat HYGH heeft besloten om een nieuwe manier van werken te ontwikkelen.

De visie van HYGH is om een toegankelijk en innovatief platform te bieden waarin adverteerders en displayproviders met elkaar in contact kunnen komen.

Het platform maakt het mogelijk om elk scherm te gebruiken voor advertentieruimte, ongeacht de locatie of het gebruiksdoel. De schermprovider zal eigenaar worden van een advertentieruimte en de mogelijkheid hebben om een passief inkomen te genereren, terwijl de adverteerder in staat zal zijn om een advertentiecampagne naar keuze uit te voeren. De campagne is zeer persoonlijk en zeer vergelijkbaar met real-time. Het is echt een win-win situatie voor alle betrokken partijen.

Het HYGH-platform zal de nadruk leggen op schaalbaarheid en gebruikerservaring, en zal de volgende technische kenmerken bevatten:

  • Precieze Targeting.
  • Dynamisch boeken.
  • Eenvoudige configuratie.
  • Slimme analyse.
  • Rendabele prijzen.
  • Altijd beschikbaar.
  • Real-time campagne rapporten.
  • Toegankelijk op iOS, Android en webapp.
  • Toegang tot een wereldwijd netwerk van beeldschermen.

HYGH zal ook beschikken over een interessant revenue share model waarbij de eigenaar van de display 83,5% zal ontvangen, validators 2,5%, het HYGH-team 5%, en houders van de security token 9% zullen ontvangen.

Heeft u vragen over dit artikel of bent u van een andere mening? Laat het ons dan zeker weten. Word lid van onze Telegram groep en kom rechtstreeks in contact met al onze teamleden en met andere crypto-enthousiastelingen. De groep is interactief en bevat alle relevante informatie die voor u van nut kan zijn. De groep is voor iedereen toegankelijk en we proberen iedereen verder te helpen waar kan.

 

Links

 |    |

What's your reaction?

Leave a comment